I MINAH PINK
Kau nie Bodoh ke Bangang ?!
Wednesday, 20 June 2012 | 08:32 | 0 comments
*Gambar take sendiri and edit sendiri . Lawaa tak ? bagi pendapat pleasee . Heee :')

Assamualaikum . Peaceee ^^v
Hiii ! Ape khabar kalian di sanaa tuh ? Hehee .
Okay , now fiey jarang Update Enrty sebab nie tengah Aktive Sukannn .
Wuuuuu :'D Hahaa

Okay chop ! mesti korang pelik dengan gambar dekat atas tuh kan ? and then Tajuk pulak Memaki maki  orang . 
Ape kaitan ek ?!
Haaa ! Sini ! nie yang fiey nak story dekat korang nie ...

Btwy , dekat sekolah tadi , fiey takde Mood , ade lah masalah tertentu .
And then dalam beberape minit sebelum Lonceng bunyi, fiey duduk tempat fiey ,
tempat fiey tuh dekat dengan tingkap , jadi fiey tengok lah dekat luar tingkap tuh ,

Tibe tibe , ade Mamat Bangsee ____ nie baling kertas dekat fiey .
First , fiey bole sabar , and fiey think positive , maybe diaa tersalah baling .
But seconde time ! Fiey dah hilang sabar !
Fiey Maki  diaa ! and then dia Maki fiey balik .
Eh ! Butoooooo diaaa ! dia yang cari pasal , lepas tuh nak Maki orang !
Bodohh k bodoh !
Fedup kot fiey tadi ! rase macam nak sepak je Kepale diaa tuh ! 
Dah lah kepale Batuuu ! Hati Batuuu ! Kalau diaa jadi Batuu kan senang ! Fiey bole campak diaa jauh jauh dari situuu ! Grrr --'

Seriusly ! Fiey tengah Panas gile sekarang even Kipas dekat depan matee . Hahaa . *Lawakk ke derr ? :'D Hahaa
Klahh guys ! Nie je fiey nak luah kan ,
Siape pernah kene macam fiey nie ? Cer Komen ! fiey nak tengok sikit :')
Kbhaiii 



# HOHOHO ! BANYAK AYAT TAK BAIK WOOO ! HAHAA . KALAU TAKSUKE TAKPAYA BACE K ? THANKS :')

Older Post | Newer Post
De Princess

ᵔᴥᵔ Assalamualaikum!Selamat datang .
ᵔᴥᵔ Nur Afiqah
ᵔᴥᵔSweet Seventeen
ᵔᴥᵔ SPM Candicate 2013
ᵔᴥᵔIn a Relationship
ᵔᴥᵔCrazy Woman with Colour PINK

Clik Here Baby

♥Follow♥OR♥Dashboard♥

In Progress

Sweet Talk
Left your Footstep here
No Harsh Words
Any Comment? Comment here
Left your LINK too