I MINAH PINK
Cinta dalam Mimpi Ngeri
Saturday, 8 September 2012 | 22:47 | 0 comments
 

Assamualaikum ! Hi Peeps ^^v . Fiey taktahu dekat mana salah fiey sampai Hati fiey tak bahgia macam dulu . Hati fiey tak rase kenikmatan Cinta yang dia bagi fiey rasa Cinta dia :'/ Kenape semua perlu berubah ? Sebab fiey ke bende nie berubah ? Hm :'/ Fiey cube cari dekat mana kesalahan fiey tu , fiey cube nak kembalikan Cinta fiey & Cinta dia yang dulu , tapi fiey tak nampak jalan yang boleh fiey tuju untuk kembali kepada Cinta kami yang Bahgia dulu :'( Jalan tu di tutup dengan Pergaduhan yang sering berlaku dalam hubungan kami :'(

Siang , Malam , Pagi , Petang fiey menangis . Takde pun senyuman yang Terukir di Roh fiey sekarang , Senyuman tu hanya terukir dekat Jasad fiey :'/ . Kenape fiey perlu hadapi semua nie ? Dugaan nie terlalu menguji Cinta & Kesabaran fiey . Fiey selalu berdoa semoga Tuhan tunjukkan jalan yang dulu , yang selalu kami Ketawa , Bahgia . Fiey harap ape yang fiey lalui sekarang adalah Mimpi Ngeri fiey :'( 

Sampai bile nak macam nie ? Sampai bile fiey nak tidur dalam Mimpi yang Ngeri nie ? :'( Fiey tak sanggup . Ya Allah , kau sedarkan lah aku dari Mimpi Ngeri nie Ya Allah :'( . Fiey rasa diri fiey nie keseorangan , sunyi sangat . Fiey tak rasa yang fiey dalam Alam Cinta dengan orang yang fiey kenal dulu </3 . Hati fiey lemah , tak kuat nak hadapi semua nie . Kenape perlu fiey yang hadapi semua nie ?! Kenape ! Hmm :'/ Fiey cuba cari Cinta Fiey dengan DIA yang dulu :'( Fiey rinduu suasana Cinta kita yang dulu . *Take a note please :'(


# Pray for us , Hope we can find our Happiness and this Relation never Lasting . I love Him . Are you love me too Bie ? Hm :'(

Older Post | Newer Post
De Princess

ᵔᴥᵔ Assalamualaikum!Selamat datang .
ᵔᴥᵔ Nur Afiqah
ᵔᴥᵔSweet Seventeen
ᵔᴥᵔ SPM Candicate 2013
ᵔᴥᵔIn a Relationship
ᵔᴥᵔCrazy Woman with Colour PINK

Clik Here Baby

♥Follow♥OR♥Dashboard♥

In Progress

Sweet Talk
Left your Footstep here
No Harsh Words
Any Comment? Comment here
Left your LINK too